4 טיפים מידיים שיעזרו לכם להרחיק יתושים

4 טיפים מידיים שיעזרו לכם להרחיק יתושים

הייצור הקטן הזה שקוראים לו יתוש שנחשב מאוד קטלני אם לא הייצור הכי קטלני ביקום מגיע לעקוץ…להפריע ולהוציא מהדעת עם הסאונד לא הכי סימפטי שהוא מייצר בזמן התעופה שלו כטייס קרב :).אם פעם לפני 10 שנים היה אפשר להגיד שלפעמים יש יתושים ובעונות מסויימות אין…אז היום בוודאי שאי אפשר להגיד שאין… מדובר במעופף שהציף את ישראל בכמות אדירה מזנים שונים, עוקץ, מזיק ומתרבה כמעט 10 חודשים מכל 12 חודשים בשנה ! מדובר בבעל החיים הכי מסוכן ! , לא תמיד נראה לעין, נושא בגופו מחלות רבות ולא כל כך כיף להעקץ…אז איך באמת מומלץ להתגונן מפניו ? ואיך ניתן להרחיק יתושים באופן מידיי?  כל זאת במאמר הבא… אנו מביאים לכם 5 טיפים פרקטיים שיכולים לעזור לכם להרחיק יתושים באופן משמעותי ומיידי מביתכם ומהאזור בו אתם נמצאים.

טיפ מספר 1 -היתושים ניזונים ומתרבים במיכלי מים:

ראשית בדקו אם יש מיכלי מים זרוקים מסביב לבית, בחצר, או אפילו בתוך הבית/בדקו אם יש בקבוקים עם שאריות מים/אפילו קופסאות קטנות או דליים מלאים בקצת מים כנראה יובילו להיות בית גידול משמעותי ליתושים ויכולים להגדיל את ההתרבות בעזרת המים… במידה ומצאתם שאריות מים בקופסאות שאינם בשימוש… מהרו לזרוק ולייבש. זכרו מים זה אחד ממקורות הגידול של היתושים ומקורות מים חשופים יביאו בהכרח לגידול ברמת היתושים באזור בו אתם נמצאים גם במידה ותייצרו מיגון עדיין חשוב לנטר ולהבין מהיכן המקור ליתושים בביתכם.

יתוש

טיפ מספר 2 - עשבים דוחים חרקים בצורה מפתיעה:

כנראה שהטבע עושה את שלו ונותן לנו כלים רק צריך לדעת איך להשתמש בהם ! אם יש לכם חצר או אדניות בבית ועדיין לא עשיתם את זה אז עכשיו זה הזמן וזה לא משנה אם קיץ או חורף מכיוון שחרקים ומעופפים נמצאים כאן כמעט כל הזמן … הרשימה הבאה יכולה לדחות חלק לא קטן מהחרקים ויכולה אולי להועיל לכם במיוחד … סביר להניח שאם תבחרו במספר עשבים אתם כנראה תגבירו את היעילות…עשב לימון, לוונדר,בזיליקום,רוזמרין, לימון שום ותימין אלו הם העשבים שיכולים לעזור לכם לצמצם את תופעת החרקים ולהפוך את הבית שלכם למוגן יותר.

טיפ מספר 3 - מיגון לחלונות ופתחי הבית:

כן כן גם אנחנו חושבים שמיגון טוב יכול לצמצם באופן משמעותי ביותר את כמות היתושים בבית…רשתות לחלונות זה פתרון מוצלח שעובד כבר עשרות שנים בדירות,בתים פרטיים ואף במפעלים, קיבוצים,מושבים ועוד… בכל העולם משתמשים ברשתות לחלונות וצמצום תופעת היתושים לא מאחרת לבוא מה גם שלרשת יתרונות נוספים כגון חסימת אבק, אלרגנים,בעלי חיים שלא נכנסים כשיש רשתות לרבות נחשים,חולדות ועכברים כשיש רשתות, בית נקי יותר וכמובן ללא מעופפים… הרשתות נותנות מענה בכמעט 10 חודשים מתוך 12 חודשים בשנה… רשתות לחלונות נגד יתושים איכותיות לא רק מונעות יתושים אלא עוד זנים של מעופפים וזוחלים כגון: ג'וקים,זבובים,חגבים,דבורים,דבורים,חרבשים ועוד ועוד…בנוסף יד עוד מגוון דגמים שמונעים קרינה סלולרית,אבק,מייצרים הצללה ועוד…

טיפ מספר 4 - : ציטרונלה, שמן גרניום,שמן אקליפטוס

אז הנה דוגמא נוספת למשהו יותר טבעי שאמור להרחיק יתושים שמן ציטרונלה,גרניום ושמן אקליפטוס. צמח הציטרונלה יכול לעמוד מול מתקפה של יתושים ועקב עוצמתו נחשב יעיל גם בתעשיית המוצרים לדחיית יתושים והשימוש בו מאוד שכיח ונפוץ בתרסיסים,נרות ודוחי יתושים.שמן האקליפטוס יעשה עבודה דומה ובהחלט יכול להוות פתרון במקרה של מתקפת יתושים.

בהצלחה !

כתיבת תגובה

×
×

עגלת קניות